Bijna 2 weken weer thuis

3 mei 2017

Daar zitten we dan weer, op de bank thuis. Toch voelt het nog steeds wel raar om weer thuis te zijn. Wel heb ik gelukkig alweer veel mensen weer gezien en gesproken.

20 April was het dan zo ver: weer naar huis gaan. Die avond ervoor zijn we nog met de meiden wat gaan eten en drinken en wat kun en dan beter eten dan een hamburger. Ik had bdie middag ook al een hamburger op stage gegeten dus het was echt een hamburger dag. Echt gezellig om het avontuur zo af te sluiten. Nog gepraat over de dingen die we allemaal hebben gedaan en om 1 uur was het dan toch echt tijd naar bed (de bank) te gaan. Helaas door huisgenoten heb ik niet veel nachtrust gehad. Om half 7 ging de wekker en heb ik even lekker gedouched. Ik had gepland om mijn salade te eten die ochtend, maar mijn opvolger in het huis hat het al opgegeten. Dus was het toch een boterham geworden. Wat was het raar om de laatste keer de deur dicht te doen, de laatste keer Sol te zien en de laatste keer in Madrid te zijn. Toen op naar het vliegtuig en op naar huis. Na een rustige vlucht en een wat minder rustige landig was ik dan in Eindhoven. Daar stonden papa, mama, oma en Lennard al te zwaaien. En na een klein traantje van blijdschap kon ik snel mijn koffer gaan halen.

Je kunt je misschien mijn hartslag op dat moment wel voorstellen, want ik kun je verzekeren hij ging heel hard!! Voorbij de klapdeuren en daar stonden ze dan. Ik heb ze allemaal lekker geknuffeld en daarna zijn we snel naar de auto gegaan. Alles is fijn om dan weer te zien! De auto, je dorp, je straat, maar vooral je huisje. Mn familie had heel de tuin versierd voor me en dat voelde echt heel speciaal.

'S avonds zijn er nog mensen op visite gekomen. Ik vond het echt heel leuk en lief dat ze speciaal voor mij waren gekomen! Iedereen bedankt die is geweest of een lief berichtje of kaartje heeft gestuurd.

Nu is het al weer bijna 2 weken geleden dat ik terug ben en ben ik steeds meer gewend aan het leven thuis. Ik heb al weer gewerkt en ook vandaag ben ik weer naar school geweest. De komende 10 weken ga ik de minor Kind, Leren en Media volgen in Eindhoven. Dat is alles over het inzetten van ict in je les. Ik kijk er ook erg naar uit. Ik mis wel de Spaanse temperature. Ook mis ik mijn stage ook heel erg! Gelukkig hebben mijn mentor en ik nog regelmatig contact en ook zij missen me heel erg. Ik heb vandaag van de directrice een algemene feedback gehad en ik kan er wel trots op zijn, want 7 punten waren verry good en 2 punten good. Al met al een super einde. Over 2 weken heb ik ook mijn eindgesprek met mijn begeleider. Hij zal voor dat gesprek 50 kantjes moeten lezen, dus ik heb hem succes gewenst.

Nu ga ik nog een fotoboek maken van mijn geweldige avontuur!

Bedankt voor alle steun, kaartjes, berichtjes, appjes en al het andere wat me super heeft geholpen. Het was een reis die ik nooit meer zal vergeten!

Liefs en kusjes Annelijn

1. Els:
    4 mei 2017
    Helemaal geweldig nog een extra verhaal ter afsluiting.
    Een geweldig mooie tijd en veel ervaring opgedaan en toppie cijfers.....
    Maar dat mag ook wel het enthousiasme hoe je hebt genoten en omgegaan met de kinderen en het school personeel zoals je dit steeds beschreef,sprak alleen maar lof uit.
    Op naar de volgende uitdaging en succes met je minor/lesproject in Eindhoven.

Groetjes Els en de Wielekes